Poznaj Artystkę - Monika Tołłoczko

 


Nazywam się Monika Tołłoczko i pochodzę z Łomży. W roku 2012 zaczęłam współpracę z miejscowym ogniskiem artystycznym Carpe Diem i Stowarzyszeniem Ludzi Aktywnie Naznaczonych Ja i Ty. Oprócz
udziału w wystawach indywidualnych i zbiorowych uczestniczyłam też w wieczorach recytatorskich i
przedstawieniach teatralnych. Był to czas kiedy kształtował się mój styl w rysunku i malarstwie. Wtedy
też na drodze twórczych eksperymentów zdałam sobie sprawę które kierunki artystyczne wywarły na
mnie znaczący wpływ. Wkrótce okazało się że pociąga mnie dekonstruktywizm elementów naszej
rzeczywistości obecny w malarstwie takich artystów jak Max Ernst czy Salvador Dali. Obecnie dalej
kontynuuje swoje twórcze poszukiwania i nie ustaje w poszukiwaniu nowych inspiracji.

19.XI – 31.XII 2013 – wystawa zbiorowa w galerii „Zadra” w Warszawie
październik 2014 – udział w zbiorowej wystawie rysunku i malarstwa jako lider wydarzenia
21 grudnia 2014- Udział w wystawie fotografii jako modelka do zdjęć w ramach udziału w kampanii
społecznej organizowanej przez Stowarzyszenie Ludzi Aktywnie Naznaczonych Ja i Ty
3 lipca 2015 – Wystawa indywidualna w Galerii Kreatywnej w Łomży
listopad – grudzień 2019 – wystawa w bibliotece „Pod Skrzydłami” w Warszawie
czerwiec 2019 – obecnie – cykliczne wystawianie obrazów w restauracji Pyza Warszawska na
Krakowskim Przedmieściu
12 kwietnia 2020 – udział w internetowej wystawie zbiorowej „Portrety u Elżbiety” w wirtualnej galerii
„Niebieski Kot” z siedzibą w Olsztynie
23 września 2020 - ? - wystawa wirtualna w Bibliotece Przy Baleya

Strony