Nowa artystka Ola Korzus

 

Ola Korzus - jestem absolwentką katowickiej ASP. Dyplom uzyskałam z Grafiki artystycznej, a aneks zrobiłam z malarstwa i fotografii.Obecnie głównie zajmuje się olejnym malarstwem sztalugowym, w którym oprócz klasycznej formy wykorzystuję różne media i faktury, lubię eksperymentować, bawić się, chlapać , drzeć papier, czy go przyklejać. Dobrze czuje się zarówno w obszarach sztuki figuratywnej, jak i abstrakcyjnej. Brałam udział w licznych wystawach indywidualnych i zbiorowych, a moje prace z malarstwa, fotografii (którą również się pasjonuję) i instalacji fotograficznych , znajdują się w zbiorach prywatnych w kraju i za granicą. Sama prowadzę od wielu lat autorską, wystawienniczą galerię sztuki. W cyklu który państwu przedstawiłem , pt:"Banalne i niebanalne tematy", zmagam się z typowymi scenami , osobami lub motywami znanymi z historii sztuki. Na obrazach znajdziemy  i moją interpretację piety i parę portretów postaci historycznych , jak i motywy secesyjne jak pawie . Bawię się tradycyjnym malarstwem, staram się do niego podejść na nowo wpleść w nie subiektywne widzenie rzeczywistości , przemieszanej z fikcją.

Strony