Spowiedź erotomana



Chcę się upewnić, że nadajemy na tych samych falach :) I, że mogę w granicach wyznaczonych nieco wchodzić w tyłek co u mnie oznacza zainteresowanie Tobą.

Rozmowy nie mają granic byle nie o polityce bo nie cierpię ich szczerze i wysłałabym ich gdzieś daleko, daleko na księżyc najlepiej:)

Nie ukrywam że zwróciłem uwagę na Twoje usta (ostatnie zdjęcie) i palec przy nich jest bardzo erotyJestem samcem, który uwielbia utrzymywać dłuższą relację... podoba mi się pewien typ kobiet... Ty do nich należysz. Tzn. masz dar fizycznego przyciągania. To skuteczny dar dla samca.
czny... Mam po prostu słabość do erotycznej gry, która jest nieco wyuzdana...

Oczywiście nie chodzi tylko o fizyczność, ale też klimat, grę, budowanie klimatu.
Jestes elokwentna,  przyciagasz erotyzmem, masz swietna figurę i to podnieca. Oczywiście lubię seks, dobrą kawę, i rozbudzony intelekt.
Nie wiem czy chcę tylko metaforycznie zdobyć... Tzn. chcę zdobyć Twój umysł, duszę po to by posiąść ciało. W jaki sposób hmmm, duzo zależy od Ciebie. Jak jeat Twój erotyzm... Czy lubisz domWiesz co,  uwielbiam Twoje niedomówienia, ale wygląda na to, że potrafisz nieźle wydłużać (stan  niepewności).  :inować, czy lubisz bardziej rolę 'suki' (! przepraszam). Wyrwało mi się :)

CieA w ogóle lubię słowa: mocniej, szybciej, bierz mnie... To taki dopalacz :)szy mnie, że się otwieramy. To, że dominujemy nieco w łóżku to wynika z naszych naturalnych możliwości. Ale myślę, że największym pragnieniem faceta jest zaspokoić kobietę zanim on dojdzie... o ile pozna jej głębię i o ile jego temperament na to pozwoli. Ja lubię czuć kobiecy orgazm. Jestem bardziej spełniony. Pewnie, że to zależy... emocje czasami są tak silne, że trwa to krócej...  Nie wiem jak u Ciebie, ale ja próbuję znaleźć równowagę pomiędzy wysublimowanym seksem, wydłużonym a takim ostrym, na szybko kiedy czuć siłę pożądana i emocji. Czasami mocniej, z wyczuciem, łapczywiej kąsać sutków, pociągnąć za włosy, czy szybciej być w kobiecie... A czasami powoli, pieścić i cieszyć się jej skórą ciałem, podnieceniem. Bawić się dłońmi,  piersiami, cipką, palcami i językiem. Uwielbiam dlonie, usta kobiece, język obejmujące członka do końca to naprawdę jest piękne uczucie -  umm trochę jak malowanie obrazu pędzlem na delikatnym płótnie ust, włosów, oczu...  lubię też uległość i niewinność kiedy kobieta pozwala się okiełznać... jakby była w czujnym  śnie.. Cudowne. :)  A potem kawa! Ma wyedy piękny smak.


Staram się to wykonywać z precyzją zegarmistrza :)  Czuję dobrze ich twardość, jędrność  a włosy są tylko lekko napinane by wzmocnić siłę członka... Ja też muszę czuć jego moc! Czasami chcialbym, żeby papier ścierny go przejechał... (lepiej nie!). Uff znasz nas! Masz rację członkiem w wzwodzie można by pewnie tłuc kotlety... nic nie czuć. To jest super. Ale jajka do bardzo delikatna struktura... dlatego zabawa podszczypywania i podgryzania jajek to sztuka... zaufania. Trochę go już mam :)

Ok. Masz dobry gust kulinarny i wysmakowane kubki smakowe. Lubię dobrą kuchnię. Chociaż owoce morza to nie zawsze mój smak. To ciekawe zauważyłem, że wiele kobiet przepada za taką kuchnią. Jeśli tylko nastąpi 'spójność' nakarmię Cię!

Powiem szczerze, żenie wiem czy je lubię po prostu jestem ciekawa jak smakują i dałabym moim kubAle najpierw misiałabum Cię poznać osobiście bo na razie to tylko opowiadanie sobie bajek.kom smakowym coś co wypełni je szczęśliwie w Twoim towarzystwie.Marzę o plaży z czystym piaskiem i błękitną wodą, melczku kokosowym pitym wprost ze skorupki i długich ciepłych wieczorach, które spędzimy razem jeśli się dogadamy przy tych homara h czy czymś równie milym

 Mnie najbardziej karmią... zdjęcia:) Najbardziej to sesje profesjonalne fotograficzne:) Maży mi się taka z okładki Playboya, erotyczna, wyuzdana ale zachowująca pewne granice i umiar...

A nie wolalabyś mieć czegoś erotycznego na ścianie w salonie... ?

Umiesz się zareklamować! Uwielbiam drugą stronę tego - mam silny pociąg do wyuzdanych kobiet, oczywiście  też ze smakie. Dla mnie to: ciekawy kolor szminki, pończochy, piękne, buty, może garsonka, chociaż lubię same pończochy i buty ale bez bielizny... Podziwiam jak pięknie może wyglądać muszelka, cała uroda kobiecości, piersi i kolor i delikatność kobieca... i chciałbym wtedy poczuć zapach, woń, smak... Cudowne uczucie.
Nie lubię nietrwałości ani rzeczy małych
To ładnie proszę o zdjęcia u pana Newtona, Hamiltona lub Arakiego.






Strony