Darmowe zdjęcia na bloga i Instagram


W ramach akcji #gladgame postanowiłam, że podzielę się z Wami swoim szczęściem i udostępnię zdjęcia, które powstały w jej ramach. Możecie używać ich na swoich blogach i Instagramach, za darmo:D

Mnie samej zdarza się korzystać z darmowych banków zdjęć gdy post prosi się o nowe zdjęcia, a jak na złość nie ma światła, weny, stosownego obiektu lub nowych zdjęć na czarna godzinę.
Niewtajemniczonym przypominam, że z akcją chodzi o znajdowanie w szarej codzienności powody do zadowolenia, radości i uśmiechu oraz fotografowaniu tychże drobiazgów i publikowanie na Instagramie. Poniższe zdjęcia przedstawiają, moje miłe chwilę i - uwaga - możecie ich używać na swoich blogach i Instagramach. Kliknij na zdjęcie aby powiększyć.


 Możecie je dowolnie przerabiać (dodawać filtry i tekst), używać do celów niekomercyjnych oraz tych zahaczających o komercję (np do wpisów sponsorowanych). Będzie mi miło, jeśli podzielisz się tym postem ze zwoimi czytelnikami. Mam tylko jedną małą prośbę albo właściwie życzenie podlinkuj blog www.kawazbrokatem.blogspot.com lub oznacz na Instagramie @usagi_lapin   Dziękuję.  Licencja Creative Commons z uznaniem autorstwa (CC BY) pozwala na kopiowanie, zmienianie, rozprowadzanie, przedstawianie i wykonywanie utworu jedynie pod warunkiem oznaczenia autorstwa. Gotowy podpis do skopiowania:

Photo by Kawa






























Podpis do skopiowania:
Photo by Kawa


Strony